:*¨¨*:♥ care69 ♥:*¨¨*:
Sidor
(Flytta till ...)
Startsida
▼
fredag 14 januari 2011
20 jan - Vinn smink
Jag är med och tävlar hos
WYSTERIIA
om tre produkter från MNY maybelline: My gloss nummer 565, My liner 001 och My eye shadow 721.
Tävlingen avslutas torsdagen den 20:e Januari, klockan 23:59.
Vinnare blev Helena, grattis!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du för intressant att säga...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du för intressant att säga...