Sidor

tisdag 31 augusti 2010

1 sept - Vinn barnsäkerhetsprodukter från if



Jag är med och tävlar hos Engla om barnsäkerhetsprodukter till ett värde av 2000 kronor från If.

När det gäller barnsäkerhet kan man inte säkra hemmet för mycket tycker jag.
Låsspärrar, dörrspärrar, grindar, hällskydd och tippskydd och säkert mer saker som jag inte kommer på just nu.
Viktigt att göra det i god tid också för tiden går så snabbt att man kanske inte hinner med när barnet börjar bli mobilt och förflyttar sig själv, reser sig eller klättrar.
Ofta tänker man ju att det händer inte mig...

Vinnare blev Emma, grattis!

Skulle jag vinna skulle det nog bli den snygga "Barngrind KiddyGuard Carlo Baby", inte bara smart utan snygg också och det är ju inte så dumt. Här har vi tre våningar så det går ju åt lite grindar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du för intressant att säga...