Sidor

onsdag 3 augusti 2011

8 aug - Vinn plattång från Braun



SPARK I BAKEN har två grymma plattänger från Braun att tävla ut i veckans tävling!
På plattången kan du välja en förinställd värmefunktion för tunt, normalt eller tjockt hår för att få en så effektiv men samtidigt skonsam styling som möjligt. Ju tunnare hår desto lägre värme behövs för att nå ett bra resultat, och på så vis skonas håret från onödigt värme-slitage.

Tävla innan den 8 augusti kl 12:00.

Grattis: Chris och Victoria B

2 kommentarer:

  1. Nu har jag en ny tävling i min blogg! du var ju med i en tävling, fast i min förra blogg, där du kunde vinna 1000 kronor från h&m. Men nu har du chansen att vinna från både h&m och gina tricot, så kika in i min blogg för ytterligare en chans att vinna och regler! kram. :)

    SvaraRadera
  2. Hej :) Nu är tävlingen om, nagellacket, fickspegen, och mobilväskan avslutad :) Kika in här om det blev du som vann: http://vadfanskajagheta.se/2011/may/tavling-vinn-mobilvaska-nagellack-och-en-fi.html

    Nu är det så att jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt smycke från min webbshop! Det vore jättekul om du var med :)
    Du hittar tävlingen på länken här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase-1.html

    SvaraRadera

Vad har du för intressant att säga...