Sidor

fredag 20 maj 2011

31 maj - Vinn BIBELN, EN BOK OM MINA VÄNNER




Jag är med och tävlar i tävlingsyran hos BRING BLING TO EVERYTHING!
Ny tävling varje dag under hela maj månad.
Läs mer om tävlingsyran här!

Sponsor: Fyllibok.se
Pris: Biblen, En bok om mina vänner
Värde: 125:-
Beskrivning av produkten: Samla annorlunda fakta och minnen om och av dina vänner! Varje person får svara på ett 6-sidigt formulär som avslöjar allt du ville (eller inte ville) veta om dina vänner. Exempel på frågor som ska besvaras i boken: ’kroppsdel jag tycker bäst om’, ’jag har kysst 0-10, 11-20, 21-40, slampa’, ’mitt bästa partytrick, ’det här har jag stulit från en kompis’ etc.
Riktigt rolig att lägga fram på festen! 37 av dina närmsta vänner får plats att skriva i den! Boken är av pockettyp.

Avslutas: 31 maj

grattis Pernilla J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du för intressant att säga...