Sidor

lördag 4 september 2010

25 sept - VINN DVD FILM PRINCE OF PERSIA



Den 22 september släpps Disneyfilmen Prince of Persia: The Sands of time på Dvd och Blu-ray. I samband med det har BOKHUNGER ått nöjet att i samband med Disney lotta ut fina priser till sina underbara läsare.
Hon kommer att lotta ut 3 paket. Varje paket kommer innehålla ett exemplar av filmen samt en T-shirt från filmen. Ett paket kommer även innehålla en jättefin anteckningsbok i skinn med logga från filmen.
Paket 1. Dvd film, T-shirt st L och Anteckningsbok i skinn.
Paket 2. Dvd film och T-shirt st M.
Paket 3. Dvd film och T-shirt st S.

Tävlingen avslutas 25 September 2010 kl 24.00.

Vinnare blev Anna L, Cattis och Linda, grattis!

4 kommentarer:

  1. Hej! Nu har jag startat igång en ny kanontävling där man kan vinna en valfri höstjacka värd 2000 kr. Var gärna med i den tävlingen oxå!

    Ha en fortsatt härlig söndag.

    SvaraRadera
  2. missa inte slutspurten, tävlingen avslutas idag. Ska du få en helt egen hoodie i valfri färg med valfritt tryck..?

    http://tsundin.blogg.se/2010/august/competition-1.html

    SvaraRadera
  3. Hej
    Du vann mössan i min utlottning. Du har inte uppgett din mailadress så du kan väl höra av dig till mig och berätta vart jag ska skicka den. Min mailadress finns på min blogg.
    www.klockarbarn.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. hej!
    under dagen/kvällen kommer vinnaren av hello kitty väskan publiceras!

    glöm nu inte att kika in och se om det var du som vann!

    SvaraRadera

Vad har du för intressant att säga...