Sidor

onsdag 17 februari 2010

7 mars - Vinn korthållare, örhängen & miniängel



Hos Macozaza kan du nu tävla om en helt ny korthållare (ljusgrön) från Mondiablo, en liten röd miniängel med karbinhake samt ett par örhängen i valfri färg, från mitt smyckeri macozaza.
Fram till den 30 april 2010 gör Macozaza berlocker (knubbisar, trollsländor och fantasys') för Haiti. Detta innebär att du för varje köpt liten berlock skänker 35 kronor till Haiti.
Läs mer om detta HÄR!

Tävlingen pågår fram till 7 mars 2010.

Vinnare blev JAG!

2 kommentarer:

  1. Hej och grattis! Du vann tävlingen hos mig. Hoppa in en snabbis till min smyckeblogg och kontakta mig med ditt namn och din adress, så jag kan skicka vinsten till dig.
    /macozaza

    SvaraRadera
  2. Fasen... glömde. Du skall ju välja färg på örhängena också. Kolla in länken härnere, och meddela mig tre färger (den du helst vill ha som nummer ett osv) du får den färgen där jag har alla pärlor hemma. =)
    http://macozaza.blogspot.com/2010/03/trollslandor-och-minianglar.html

    SvaraRadera

Vad har du för intressant att säga...